View Single Post
Old 16-03-2002, 14:08
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by JPMontoya
We gaan een zéér intressante GP zien volgens mij ; als de logica wordt gerespecteerd en alles goed gaat zou JPM toch de leiding moeten nemen aan de 1e bocht . Maar wat vooral zo leuk is dat het gat met Ferrari zeer intressant is . We zijn nog maar aan de 2de gp van het seizoen en het wordt al duidelijk wie er voor de titel zal gaan vechten !!!

En Ja , als men verliest morge bij ferrari dan zal men niet aarzelen om de F2002 in te zetten in Brazilie .
Wat vindt jij daar ZO logisch aan?!? Volgens mij heeft diegene die vanop pole start meer kansen om als eerste door de bocht te komen. Dat is mijn logica toch althans.

Bovendien ben ik niet eens zo zeker van je uitspraak alsof moest Ferrari pas 2e of 3e worden dat ze dan zeker en vast met de F1-2002 naar Brazilië zouden komen. Geloof mij dat ze er bij Ferrari op gerekend hadden de eerste race heel wat punten te verliezen tov van Williams en McLaren. Eens 2e of 3e worden is absoluut geen drama wetende dat over enkele races de F1-2002 er is.
Onlangs hebben ze de F1-2001(in de huidige spec) getest tegelijk met de f1-2002. De F1-2002 was op een rondje mugello toch een slordige 9 tienden sneller dan de wagen die nu in Maleisië aan het werk is. Ze zullen de F1-2002 pas brengen als ze er naar Ferrari-normen volledig mee klaar zijn. En zelfs al moesten ze tegen die tijd 10 punten achterstaan, dan zal de F1-2002 op topniveau het zaakje nog wel rechtzetten.

En nu nog even realistisch. Als ik het artikel'tje op F1racing.net (dank u Finish ) lees van schumi die weeral naast de wagen staat. Dan ben je niet het uiterste uit je qualify'ing aan het halen he. Dan ben je gewoon zeker dat je op pole zult staan, en doe je verder geen moeite meer. Bovendien zegt iedereen dat dit een Schumi circuit is ... Ik zou eerder zeggen een Michelin circuit en gezien de 2 stevige joekels van rechte lijnen misschien ook nog wel een BMW-circuit.

Nee, ik ben absoluut niet onder de indruk van de concurrentie van Ferrari.

airco