View Single Post
Old 03-08-2006, 22:00
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Heeft iemand van de zeldzame bezoekers foto's gemaakt?
Ja! Als zeldzame bezoeker was ik daar. Eigenlijk deed ik de timing voor Raus-Raus en ik heb wel geteld 4 foto's gemaakt. 2 van het podium én 2 actie foto's van 2 Miní's. (De Mini van A+ Racing en "onze" oude Mini)...

Om gelijk maar even over de race te babbelen. Raus-Raus hadden vandaag wel erg veel pech. Na een paar rondjes in de vrije training werd Raus binnengesleept.

Na veel onderzoek en assistentie van de hele paddock bleek er iets kleins defect te zijn. Even snel geleend/gekocht bij Vanierschot (Toch handig dat ie een bedrijf in Lummen heeft ). Bleek het niet het goede ding te zijn...maar door creativiteit is de wagen toch in gang gekomen.

Gunther heeft even door het veld heen geraced also iedereen stil stond, zodat hij na z'n stint 11e was. (Begon als 23e ofzo). Nog wat stop&go's voor het geluid en een iets tragere vader leverde Gunther uiteindelijk een 11e algemene plek op (5e in E1).

Verder was ik verbaasd dat er nog mensen waren komen kijken. En ik heb een aantal fotografen gezien, zoals hij van "Racingworldpictures" (als dat nog bestaat).

Last edited by Yvonne; 03-08-2006 at 22:27.
Reply With Quote