View Single Post
Old 15-08-2006, 18:36
hannu's Avatar
hannu hannu is offline
De Paddock Rookie

Het hangt er natuurlijk allemaal van af met welk doel je naar de Nordschleife wil...

Zelf heb ik in 1997 (oei, al zolang geleden), toen nog met mijn 205 (diesel) een rondje Nordschleife gereden (met vrouw en kinderen aan boord), maar dan uit nostalgie, en zeker niet om mijn eigen grenzen te gaan opzoeken.

En inderdaad, er kwamen nogal wat motoren, Carrera's en BMW's voorbijgevlogen, maar dat heeft mijn fun zeker niet bedorven. Ik denk wel dat je je dag een beetje moet uitzoeken, want de Ring is zeker niet alle dagen 'berijdbaar', en ik herinner me dat ik toen op het internet een kalender met beschikbare dagen had gevonden, en zelfs met info aangaande verwachte drukte. Ik denk dat het me toen zo'n 20 Duitse marken heeft gekost.

Ook al duurt je doortocht over de Karussel slechts een paar seconden, waarbij je dan nog goed geconcentreerd moet blijven en niet te veel kan rondkijken, en ook al bestaat de beroemde jump bij Brunnchen al lang niet meer, en staan er nu overal vangrails, toch vond ik het zeer de moeite.
Reply With Quote