Het was een mooie race, jammergenoeg heb ik geen mooie race gezien, door die

regisseur. Het incident vond ik, net als beide rijders blijkbaar, een race-incident waarvoor er geen straf moest komen, ze waren al genoeg gestraft. Ik zou bijgod niet weten waarom Schumacher met opzet een aanrijding wilde met Montoya, hij heeft er enkel nadeel van.
McLaren: zoals ik verwacht had komen ze er niet aan te pas dit seizoen. Ook Ron Dennis ziet hoe langer hoe meer in dat Coulthard de capaciteiten niet heeft om het als eerste rijder waar te maken. Ik zie Hakkinen wel terugkomen volgend seizoen.
Jammer voor Barri, een zekere tweede plaats weg. Dit was een beeld dat we niet meer gewend waren.
Ook jammer voor Button, maar zo duurt de reeks van ferraririjders op het podium verder.
Maar dé oscar van de dag gaat voor mij naar Gaetan Vigneron en Thierry Tassin, van wie het commentaar weer geniaal was. De opmerking van Tassin over de banden bleek waarheid te worden en bovendien waren ze weer megagrappig ook. Ik had enkel de indruk dat ze een tijdje uit het oog waren verloren dat M Schumacher nog een keer moest pitten.