View Single Post
Old 18-08-2006, 12:51
Juvann Juvann is offline
De Paddock Rookie

De dag dat Schumacher een evenwaardige opponent heeft binnen zijn eigen team kan je gaan vergelijken. Maar dat is iets wat hij niet wil.

Je kan, naar mijn bescheiden mening, iemand moeilijk een groot kampioen noemen als die niet wil strijden tegen anderen met hetzelfde materiaal (en ondersteuning!). Iemand die zichzelf de beste vindt die heeft er geen probleem mee dat iemand anders met dezelfde middelen mag strijden, Schumacher wel ...

En de titels die Schumacher gehaald heeft zijn volgens mij ook deels omdat, na het verdwijnen van Senna, de concurrentie voor Schumacher niet bepaald sterk was. (Hakkinen,Damon Hill, ...)

En vermits ik nu toch op dreef ben, het feit dat Senna Prost van de baan knalde in Suzuka was omdat een zekere Balestre doodleuk na de qualificatie de startopstelling wijzigde zodat Senna in het vuile gedeelte moest starten ondanks zijn Pole Position (Voor de qualificatie was er nog een officiele mededeling geweest dat de Polesitter op de 'schone' zijde zou starten. Toen Balestre dit op eigen houtje, na de qualificatie wijzigde heeft Senna gezegd dat, als hij niet als eerste weg zou geraken (door het vuil) hij er alles aan zou doen om toch als eerste door de bocht te komen of helemaal niet.
Een heel andere situatie dan de verschillende 'paniek' akties van Schumacher tegen bijvoorbeeld Villeneuve of Hill.
Reply With Quote