View Single Post
Old 20-03-2002, 00:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

effe pas op de plaats, sjoemel is voor mij geen anti of wat dan ook benaming. Tis gewoon een gezegde bij ons hier over de grens. Verstappen de Zandhapper, en frentzen een grieniezer (oftewel huilebalk) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als je mijn post van de afgelopen maanden doorleest m.b.t. F1 zul je zien dat ik voor geen enkele coureur een voorkeur heb. M.a.w het is geen antistemming.

Want als ik ergens een uitgesproken hekel aan heb, dan is dat wel het fenomeen "fan-zijn".

Waar ik wel de afgelopen maanden achter ben gekomen is dat de uitleg qua taal toch grote verschillen opleverd. Heb reeds meerdere malen mijn neus gestoten.....en zal heus nog weleens voorkomen. Dus mocht ik iemand gekrenkt hebben, was niet de bedoeling.

Om in verstappen termen te spreken: Zand erover?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote