View Single Post
Old 31-08-2006, 09:22
joost joost is offline
De Paddock Regular

Beste paddockers

stop nu toch eens met hele threads te bouwen op de woorden "horen waaien, gerucht, ik denk, ik meen gehoord te hebben enz.". Een forum is een discussieplaats en geen opeenstapeling van gissingen, vermoedens, halve waarheden en hele leugens.
Als je informatie hoort of leest, dien je je eerst af te vragen, wie is de bron, waar haalt mijn bron deze info en wat kan de bedoeling ervan zijn. Check dan ook nog eens wat er gezegd wordt, bijvoorbeeld in dit geval bij Circuit Zolder of RACB en begin, als je informatie dan correct blijkt te zijn, gerust een stevige discussie. Natuurlijk kan iedereen zich vergissen en zal er altijd wel een iets fout doorsijpelen, dat kan niemand uitsluiten.
Maar op de manier zoals het nu vaak gaat, ondergraaf je de intrinsieke kwaliteit van een forum als de paddock en dat is jammer. Een forum als de paddock kan zeer boeiend zijn - het is dan als het ware een-vinger-aan-de-pols-in-autosportland -, maar niet op deze wijze. En of je nu 16 of 86 bent, iedereen kan daar toe bijdragen. (wel liefst in beter Nederlands dan sommigen hateren hier; herhaal werkwoordsuitgangen eens :-))
En bovendien gaan een aantal betrokkenen deze gissingen voor waar nemen en volledig vooruit lopen op de zaken. Je zaait als het ware onrust (bijvoorbeeld door te stellen dat een Mosler niet meer welkom zou zijn), terwijl daar geen reden toe is. In het ergste geval breng je de autosport zelfs schade toe, wat toch absoluut niemand's bedoeling kan zijn.
Wat de inhoud van deze thread aangaat, er is nog niets definitief beslist over het reglement 2007, dat is trouwens ook tijdens de rijdersbriefing van de 24u, door de heer Verschraegen, directeur van CZ, gezegd. Wat niet uitsluit dat FIA-GT3 een pijler van de Belcar zal blijven, naast andere bestaande GT-klassen. Maar hoe en wat, daarvoor is het nog even afwachten.

Sportieve groeten

Joost

Last edited by joost; 31-08-2006 at 09:27.
Reply With Quote