Quote:
Originally Posted by Huudo
Een forum is een discussieplaats. Dus een plaats waar OOK gediscussieerd wordt over geruchten. Je vangt immers iets op en stelt je daar vragen bij. Door het te posten, kunnen anderen die het wel weten, het je dan komen uitleggen.
|
Een forum heeft een publiek karakter, dus is het gewenst toch enige kritische zin te hanteren alvorens je iets post. Wat als er hier morgen geruchten gepost worden met betrekking tot het privéleven van rijders ed?
Quote:
Ge bedoelt dat we allemaal aan journalistiek onderzoek moeten beginnen doen, vooraleer we een thread starten? Het is de taak van de journalisten om dat te doen. Als er hier geruchten de kop op steken, moeten zij maar op onderzoek uitgaan om ons daarna dan via hun, al dan niet legitime, website te informeren.
|
Zie hierboven
Quote:
De manier waarop het nu gaat, is de manier waarop het al minstens 5 jaar gaat. Gedurende al die tijd wordt er hard geroepen dat de kwaliteit erop achteruit gaat, maar iedereen leest wel happig en gretig mee - ook nog altijd.
|
De Paddock levert al jaren idd een goede bijdrage aan autosportland, maar ik merk wel dat een andere verhouding kaf/koren is de laatste één à twee jaar. Een jammere evolutie, die paddockers van het eerste uur bevestigen dit.
Quote:
De betrokkenen moeten zelf maar uitmaken wat ze met dit soort threads aanvangen. Als, en ik zeg wel als, betrokkenen dit soort threads voor waar aanzien, dan is het erg gesteld met die betrokkenen, lijkt mij.
|
Wel als een goed gedeelte van de Amerikaanse bevolking een radioverhaal over de landing van buitenaardse wezens gelooft, wees dan niet verbaasd dat er idd mensen rondlopen die deze geruchtenmolen ook voor waar aannemen. Dus is enige voorzichtigheid altijd aangewezen.
Quote:
Voorwaar de eerste en voorlopige enige juiste bijdrage aan deze thread.
|