View Single Post
Old 31-08-2006, 23:03
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
SVP niet denken Gewoon naar school gaan en lekker MSN'en.
Quote:
Originally Posted by Mark
Zeg ik dat zoiets van toepassing is op alle 16-jarige? Ken toch enkele jeugdige Paddockers die reeds op zeer jonge leeftijd weten hoe het autosportwereldje in elkaar zit. Die desbetreffende gasten leveren dan ook regelmatig een zinnige bijdrage. Mijn quote was specifiek bedoeld op de 16-jarige Jorrit van Dasselaar die de laatste tijd het forum voorziet van heel wat onzin. Althans, dat is mijn persoonlijke mening? Die mogen we anno toch nog steeds hebben?
Ik heb je er eerder op aangesproken en ga dit weer doen. Je gedraagt je als een hufter Mark. Als administrator hoor je orde te bewaren en het forum in toom te houden, en dat doe je niet door minderjarigen publiek te kleineren. Als admin is dat gewoon not done. Als zijn gedrag je niet aanstaat hoor je hem daar via PM op te wijzen, maar een beetje als een volwassene een 'kind' gaan afbekken op een forum? Grote kerel zeg, word je daar blij van? Nou nou. Je zit hier af te geven op hem, maar gedraagt je zelf nog veel erger. Gedrag een admin onwaardig. Als je iemand niet mag, prima, maar ga hem dan niet proberen weg te pesten. Want die indruk krijg ik hier sterk.

Deze post zal wel verwijderd worden, maar dat kan me niks schelen. Dit soort gedrag verpest dit forum, niet de posts gebaseerd op geruchten. Geruchten horen er bij en zijn er al sinds het begin. Zullen er ook altijd blijven. Mensen aanvallen op hun leeftijd is echter kinderachtig en onvolwassen.

Als dit zo doorgaat vind ik het wel prima hier. Ik vond De Paddock altijd een plek waar het plezierig over de autosport praten was. Dat plezier is echter flink aan het dalen door dit soort zaken.

Last edited by Bramzel; 31-08-2006 at 23:09.
Reply With Quote