Quote:
Originally Posted by Mark
Mijn quote was specifiek bedoeld op de 16-jarige Jorrit van Dasselaar die de laatste tijd het forum voorziet van heel wat onzin. Althans, dat is mijn persoonlijke mening? Die mogen we anno toch nog steeds hebben?
|
Sry, ik zal op m'n posts letten. Maar ik heb ook heel veel dingen erop gezet dat waar is.
Quote:
Originally Posted by Mark
Als ik aan GT-racerij denk, dan denk ik aan bomvolle velden. Of die gedachte terecht is weet ik niet. Weet wel dat ik liever naar 60 wagens kijk dan naar 30.
|
Ik heb ook liever bomvolle velden, maar 60 gt3 auto's is denk ik ook een achetruitgang voor de Belcar. Ik zie liever wat sneller en exclusiefe auto's zoals de Marcossen, Corvettes, Stealths, Vipers Maseratis etc.
Ik zie dit jaar meer als een overgangsjaar van de Belcar. na een paar goede jaren is er dit jaar even wat minder. Als bijv PSI niet de Corvettes hadden gekocht waren ze ook nog met de PSI Porsches, ook al kunnen ze niet op tegen de Corvettes. Tot nu toe heeft de 997 GT2-R maar 1 race geraced.
Kuismannen is er ook met de PSI Corvettes er van door gegaan. Dus al drie competatieve auto's weg in princiepe.
Ik denk niet wat de Belcar op heeft gebouwd zo laat vallen voor goedkopen GT3 autootjes (nouw zo goedkoop ook weer niet). Als er alleen maar GT3 auto's komen wordt een race waarchijnlijk ook 2 races van een uur en kun je misschien verwachten dat de grote namen zoals Kumpen, Goossens e.d niet meer mee gaan doen en misschien wel naar de FFSA gaan of de Rhino's GT series. Maar het kan ook zijn dat hun juist wel mee gaan doen.
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Ik heb je er eerder op aangesproken en ga dit weer doen. Je gedraagt je als een hufter Mark. Als administrator hoor je orde te bewaren en het forum in toom te houden, en dat doe je niet door minderjarigen publiek te kleineren. Als admin is dat gewoon not done. Als zijn gedrag je niet aanstaat hoor je hem daar via PM op te wijzen, maar een beetje als een volwassene een 'kind' gaan afbekken op een forum? Grote kerel zeg, word je daar blij van? Nou nou. Je zit hier af te geven op hem, maar gedraagt je zelf nog veel erger. Gedrag een admin onwaardig.
Deze post zal wel verwijderd worden, maar dat kan me niks schelen. Dit soort gedrag verpest dit forum, niet de posts gebaseerd op geruchten. Geruchten horen er bij en zijn er al sinds het begin. Zullen er ook altijd blijven. Mensen aanvallen op hun leeftijd is echter kinderachtig en onvolwassen.
Als dit zo doorgaat vind ik het wel prima hier. Ik vond De Paddock altijd een plek waar het plezierig over de autosport praten was. Dat plezier is echter flink aan het dalen door dit soort zaken.
|
Bedankt voor het opkomen, in sommige dingen heeft hij gelijk, maar ik sommige dingen denk ik dat hij soms eerst even beter kan nadenken voordat hij wat zegt, in dot geval typen.
Misschien is het beter om deze thread tijdelijk te sluiten en als we meer weten over het reglement voor volgend jaar dat we hem dan weer openen.
tot nu toe staat er een hele boel gelul in en houden we ons momenteel alleen maar voor de gek.