View Single Post
Old 23-03-2002, 02:57
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Heb je dan een betere oplossing?!?
==> Nee, dan moet je net als Williams en Dennis zwijgen.

Er is een spreekwoord dat zegt dat de beste stuurlui altijd aan wal staan ... Dit lijkt me vrij duidelijk van toepassing hier. Geef me 1 oplossing op welke manier Sauber een hogere graad van prestaties kan halen met het huidige budget ?!?
Dan kan je zeggen van ... Ferrari mag zich niet moeien ... Zeg dat tegen Ferrari en ze stoppen misschien direct met het leveren van Motoren aan sauber, en steken alle energie in hun eigen team. Draag dan ook wel de gevolgen dat als alle motorenleveranciers op die manier moeten werken, dat er dan nog maar een 7-tal teams aan de start staan. Waarvan maximum 3 competitief. Is dat waar de F1 naar toe moet ?!?

Ferrari heeft voordelen aan de motorendeal (waarom zouden ze het anders doen??? Liefdadigheid??? Wake up dan ffs zene. Dit is business geen charity event) en Sauber doet er een goeie zaak aan(want zonder Ferrari is het byebye 4e plaats).
Zijn er teams niet akkoord (McLaren of Williams of ....). Dan moeten die teams zorgen dat er een alternatief is voor Sauber en de anderen. Tot zolang geef je me dan toch maar de houding van Ferrari. Geloof me dat er zonder Ferrari van de huidige F1 omzeggens niks overblijft.

airco