Néén Beneluxcar bedoel ik mee racen op: Spa, Zolder, Zandvoort, Asse (en als er nog zo'n Nederlands circuit is in die aart?). En uitstapje naar bv. Nurburgring of Brands Hatch mag natuurlijk wel, maar hou het op 1 uitstap buiten de B & NL circuit's.
De wagens moeten bv een normtijd kunnen rijden van ca 2.55 op Spa, kunnen ze dit niet dan moeten ze naar de BEC/BSC klassen naar gelang hun wens. Ze moeten dan maar zien dat ze de volgende manche wel aan een 2.55op Spa kunnen geraken. Een 1.55 dan bv voor Zolder... tijden van Nederlandse circuit's ben ik niet van op de hoogte.
Aanpassingen voor DSC wagens?? Neen hoor, maak de reglementen gewoonweg vrijer. C5-R's vs ex-DTM wagens en V8stars Wieth F550's ed...
Moet kunnen, grote diversiteit en weelderige taferelen beloofd spectakel dus!
Wel blijven we de 2uur's racen houden dus de DSC en Rhino GT teams moeten wel zien dat ze minstens 2 piloten vinden.
Op Spa zijn denk ik 80 wagens niet téveel neen, als er zo'n 150 Keverkes mogen op race moet dit ook kunnen... niet?
En zoals JorritVD al zei tegen Marcel ivm die:
Quote:
Originally Posted by Marcel
en gij gelooft daarin? die tragere deelnemers rijden in Nederland in de hoofdklasse; dan gaan ze niet gauw efkes overschakelen naar een "voorprogramma", denk ik
|
Als ze naar Zolder komen is het idd. ook rijden in voorprogramma van Belcar hé, net hetzelfde dus wat ik voorstel! Diegene die boven de 2.55 op Spa of 1.55 op Zolder zitten moeten starten in BEC of BSC, diegene die er wel onder geraken rijden mee in de Hoofdrace van de Beneluxcar.
Moet wel even vermelden dat het Beneluxcar idee geinspireerd is naar hetgeen wat Marcel (Paddocker Stranger geloof ik dat het is) mij eens gaf om een betere Belcar te creëren.