View Single Post
Old 04-09-2006, 14:14
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel
nu zie ik in de reportage dat ze opgeven omdat de versnellingsbak kapot is, en dat toch al gauw een uur duurt om te repareren. ze willen niet voor een top 10 rijden, want ze kwamen voor een top 5. wat is er gebeurd met "problemen snel oplossen"? je ziet dan dat er teams meer dan 4 uur verliezen in de pits, die de wedstrijd gewoon uitrijden. GLPK komt voor niets minder dan de overwinning, moeten ook hun versnellingsbak vervangen, en verliezen daardoor ook hun kans op overwinning. geven ze daarom op? ik dacht het niet...

ik kan mij dingen inbeelden, maar volgens mij schort er toch iets bij AD. zij waren ooit een top team, maar als je (zeker) de laatste 2 wedstrijden bekijkt, dan hebben ze volgens mij die ambitie niet meer (of het moeten sponsor-problemen zijn, na het vertrek van Euphony)
Ik vind niet echt dat je het met GLPK kunt vergelijken, omdat zij voor het kampioenschap rijden en in de running zijn voor de titel. Het kampioenschap is voor AD Sport toch al om zeep dus waarom al die kosten steken in het vervangen van een nieuwe versnellingsbak. Anderzijds kan ik mij wel inbeelden dat Bingoil de wagen graag wat langer had zien rondrijden...
Maar het valt mij ook op dat de motivatie in het team een beetje zoek is...but can you blame them? Hoeveel pech kennen die mannen al niet de laatste jaren... Al zijn er nog teams die hetzelfde probleem hebben.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote