View Single Post
Old 17-09-2006, 20:10
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Prachtige passages gezien van Filip. Heb er ook filmpje van. Vraag me af waar hij geëindigd is in de rallysprint. Op het stuk waar ik stond was hij zowat de snelste volgens ene met een cronometer. (Dicht bij industriezone in poperinge, veel bochten)

Ga er dan eens tijd voor maken om de wagen te bouwen. Heb al heel wat van de sponsors op de PC opgeslaan, dus dat komt in orde...

Grtzzzz

Heb ook al eens rondgekeken voor de kleuren op de wagen. Naast het grijs heb je ook nog rood, blauw en een soort "flesh" kleur. Morgen of in de loop van de week ga ik eens met een foto naar de Supra Bazar (ja de sponsor van mijn Civic, lol) om de juiste kleuren te achterhalen.

Het kleur rondom het embleem van "Keurslager" is waarschijnlijk Flesh, maar ik weet niet zeker of hiervan een spuitbus is. Het zal ook al niet eenvoudig zijn om dat allemaal te spuiten. Misschien maak ik daar beter een decal van. Het zelfde voor het blauw met die fleshkleur letters erin (Ignace & Liliane). Het rood is een ander paar mouwen. Op de originele wagen zitten zelfs verschillende kleuren rood, zodat dit mij wat vrijheid geeft en ik dus niet moet mikken op perfectie tussen het rood van de decal en dat dat ik ga spuiten. Ik ga kiezen voor een egale rode kleur denk ik... Beter dan de originele dus

Pfff, het zal niet eenvoudig worden. Ik dacht eerst aan spuiten van die verschillende zaken en steeds afplakken... Denk dat het eenvoudiger zal zijn om er één grote decal van te maken. Hopelijk lukt dat met Ulead Photo express...

Last edited by Loeten; 17-09-2006 at 20:58.
Reply With Quote