View Single Post
Old 24-09-2006, 23:10
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Pfff, zowat een uur of vier ben ik bezig geweest met het ontwerpen van de decals voor deze wagen. Ik wist voor 95% zeker wat waar moest komen en hoe groot en zo. Maar daarom zijn je gevonden voorbeelden niet perfect. Die moet je vergroten of verkleinen, aanpassen, kleuren wegnemen, opvullen, enzoverder...

Dit heb ik er van gemaakt. de decals zijn verre van perfect. Volgens mij zit er een fout in mijn printerinstellingen (paper: plain of transparency en colorprint: normal of best) Ik heb deze allemaal gebruikt... Let niet op de mislukte tweede rij van Honda en Supra bazar. Die werden een tweede maal door de printer gejaagd toen bleek dat ze er gedeeltelijk niet op stonden. Geen probleem dus. Maar kijk eens naar dat Honda-symbool en de grote OCTA+. Daar schort er wat aan...

En dit zijn de plannen voor de decals (dit zijn uitgeprinte testversies, het wit moet doorzichtig zijn, tenzij bij OCTA+) Ben er nog niet uit hoe de neus komt... Ik vermoed dat het Honda-teken daar beter staat dan OCTA+...

grtzzzz
Reply With Quote