05-10-2006, 20:33
|
 |
De Paddock Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Dries DS
Ik heb deze ochtend een uitgebreid gesprek gehad met Olivier de Wilde. Daarin kwamen nog vele zaken aan bod die in het voordeel van hem (en van François Duval) kunnen spreken. Gezien deze uitspraken rechtstreeks aan de persoon van Marc Van Dalen gelinkt zijn, en dus niet aan Kronos als team, zal ik deze achterwege laten.
Olivier de Wilde bevestigt alles wat hij heeft gezegd in het interview met pitstop.tv en benadrukt het feit dat Sébastien Loeb persoonlijk heeft verklaard dat zijn wagen in Frankrijk wordt geprepareerd, en niet in België. Bovendien haalt de betrokken journalist nog andere feiten boven water, dewelke ik jullie hier bespaar.
Olivier de Wilde en François Duval zijn ook heden ten dage nog de beste vrienden, ondanks de uitspraken van Van Dalen. Het wordt meer en meer duidelijk dat het hele 'Kronos verhaal' slechts een schim is van wat Van Dalen ons wil laten geloven. De 'Leeuw' beslist en Van Dalen en Co lopen enkel in de pas... Een oorveeg voor onze nationale autosport, en vooral voor de 'figuur' Van Dalen'!
|
Wie A zegt moet B zeggen
|