View Single Post
Old 11-10-2006, 23:36
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik betreur het vertrek van SRT uit de Belgische autosport, maar begrijp de keuze volledig. Als GT1 geen toekomst heeft in Belcar, dan zitten ze daar mooi met twee peperdure GT1's. Franse GT of LMES is dan een logische keuze tot de C5R's niet meer meekunnen. Jammer maar helaas. SRT heeft ons wel een keineig racing festival op spa bezorgd en daar ben ik hen dankbaar voor...
Ze hebben een geslaagde Belcar campagne gehad, twee keer gewonnen tegen de voor het seizoen onoverwinnelijk geachte GLPK C5R

Dat de RACB er op een jaar tijd in slaagt een topper van formaat te doen vertrekken, is knap gedaan, stelletje oelewappers

Ik zal SRT op de baan niet meer kunnen volgen, mits ik niet de intentie heb live naar de Franse GT races te gaan kijken... en dat is zekers jammer.

Er is 1 ding dat ik aan het RACB/FIA homologatie/GT1 verhaal niet kan vatten. Er wordt constant melding gemaakt van de gigantische kosten voor het inzetten van een GT1, maar was het dan zoveel goedkoper om de voorbije jaren die Corvette in te zetten? (Of de Vipers, biturbo's, etc...).
Reply With Quote