hey Bugalfa,
Efkes lang geleden,hé?
Hoe? stop jij na de 10 u ? Ik moet je woorden herhalen voor jou: "lang zal je van een racepiste niet wegblijven"
Betreft compressorke in Maserati, ik zal de constructeur efkes per brief uitleggen dat ik geen zwembandjes moet kunnen opblazen maar banden
Maserati trofee.... uitgesloten, ik ga daar al mijn centjes niet aanhangen, hoor

De Megane wordt mijn eindstation... na deze wagen (in de prak????) stop ik definitief.
Ik heb momenteel enkele "hangende" opties bekomen voor wagen ...maar ik hou zeker jouw voorstel van stalling in gedachten.
Ik zoek nl. enkele gedreven mensen, met plaats en transportmogelijkheid (mogen studenden automechanica zijn.... liefst met al enige ervaring en liefst in de autosport) welke de wagen tot in de puntjes zowel visueel als mechanisch kunnen verzorgen.... natuurlijk mits nodige vergoedingen.
Het nodige gereedschap en materiaal kan ik leveren.... ik heb alles : werkbanken, sleutels,uitlijntoestel, weegschalen, halfautomaat lastoestel, magazijnrekken enz...enz....
Zoals ik zei in m'n raceverslag.... 't is ocharme een wrakske geworden en dit is merkbaar aan de foto's, zelfs de fotografen zijn er "vies" van geworden

, dit is merkbaar want na race 1 of 2 (bij stukgegane voorbumper) staat de wagen nooit meer op geen enkele foto.
De groetjes en ps: 't is toch wat warmer hier dan in de Kempen.... "T shirt" weer en zweten in de zon.
Luc
Panic R.