Quote:
Originally Posted by ROEL
Normaal reageer ik niet op zulke uitspraken, maar dit moet me toch ff van het hart. Wie ben jij om de rekening van SRT te maken? Denk je nu echt dat dit geen weloverwogen beslissing was? Maak jij de rekening van SRT? Het is niet de schuld van SRT dat de autosport in Belgie helemaal de verkeerde kant aan het opgaan is, en ik begrijp Patrick heel goed, beter ergens met zijn auto's gaan rijden waar nog toekomst zit, dan mss een titel te pakken in Belgie
|
Dan begrijp ik absoluut niet waarom je nu wél zou moeten reageren. Volgens mij heeft Baron perfekt verwoord wat er onder de Belcarfans van het eerste uur (NOTAP, VAS, BBL, Carlglass...) leeft. Het is misschien niet de schuld van SRT dat de autosport in België de verkeerde kant opgaat, deze beslissing is echter wel een extra duwtje om inderdaad de verkeerde richting uit te gaan.
Een typisch Belgische compromisoplossing met één wagen in de Belcar en één in het FFSA GT zou dan ook op veel meer begrip kunnen rekenen. De geloofwaardigheid van de Belcar (voor zover daar nog iets van overblijft) zou er wel bij varen.