Quote:
Originally Posted by M545i
Wij doen al van de eerste keer mee maar deze keer krijg ik vandaag te horen dat er niet genoeg plaatsen zijn!? De clubs hebben blijkbaar teveel plaatsen opgeslorpt.  Waaronder velen wel een logger en startnummer hebben maar liever op de parking hun bumper nog een keertje staan op te blinken in plaats van met de kinderen te rijden......
|
Hola, hola, waarom schieten op clubs ? Hebben jullie het alleenrecht op Circuit Zolder ?
Ik ben via BMW Vlaanderen ingeschreven, omdat ik lid ben bij hun. Maar mijn circuitervaring deed ik op tijdens de Eran days.
Het is eerstens al interressanter voor de organisator om clubs te vragen. Je bereikt er in 1 klap meer mensen mee... En zoals al iemand aangaf, het is een karwei om dat allemaal bijeen te krijgen om die gasten een fijne dag te laten beleven. En daar gaat het toch om ?
Verder denk ik dat er tussen beide groepen (clubs en racers) cowboys zitten. Men heeft gewoon nood aan een doortastend iemand die zo'n kerels stante pede van het circuit zet.
En tot slot : bij BMW Vlaanderen ga je d'er niet veel tegenkomen die staan te poetsen in de paddock. Freude am Fahren, weet je wel
Ik hoop alvast dat het er morgen beleefd aan toe zal gaan, want met een hoop herrie is het uiteindelijke doel van de dag niet gebaat...