View Single Post
Old 31-03-2002, 23:28
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
De Race dus:

Schumacher 1-2. Best leuke race gezien, redelijk aantal inhaalmanoeuvres, matige regie en een min of meer 'onverwacht' podium. Daar zorgde JPM dan wel voor, door z'n voorvleugel stuk te rijden op net dezelfde plaats waar Verstappen vorig jaar z'n rempedaal niet vond. Pechvogel van het hele weekend is toch weer Barrichello, die voor de 9de keer z'n thuisrace niet beëindigt, en daarenboven nog altijd op 0 punten staat, dat terwijl Coulthard uiteindelijk van de vreselijke 0 af is en een redelijke race reed, weliswaar 50 seconden achter de leiders...

TOP:
*Schumacher M: kon de druk weerstaan van klein broertje en ging prachtig in duel met JPM
*Schumacher R: profiteert telkens ten volle van het slecht aflopen van de strijd tussen z'n broer en z'n teammaat
*JPM: ik kijk al uit naar de volgende confrontatie tussen Schumacher en JPM. Deze keer had Monty de pech, maar het was toch allemaal mooi 'close', échte racerij noemen ze dat.
*McLaren: top en flop tegelijkertijd. Top omdat Coulthard eindelijk weet te podiumfinishen, flop omdat Raikkonen het kon vergeten en de achterstand t.o.v. Ferrari en Williams aanzienlijk is.
*Renault: Gaat mooi mee in de strijd om de 3de plaats. Pech voor Trulli
*Toyota: verbazend.

FLOP:
*Jordan: Sato lijkt me helemaal niet de 'nieuwe Senna of Schumacher' en Eddie Jordan zei het reeds zelf: 'Het spijt me dat ik een talent als Fisichella geen betere wagen kan geven'
*BAR: Reden die mee ?
*Arrows: Verstappen mag blij zijn dat hij niet in die wagen zit
*PELE: De finishvlag vergeten wapperen voor de beide Schumachers. Tsssss

Best aangename GP gezien. Op naar San Marino.