Quote:
Head added that Montoya's clash could prove costly in the long run. "Basically if you’re going to win a championship you don't bump into other cars, that's all there is to it," he said.
|
Absoluut!
Het verschil is natuurlijk dat Schumi er al vier op zak heeft en niet de behoefte heeft om gestresseerd aan de start te komen.
Montoya is het grote talent uit de F3000 en de CART-series die het nu in de F1 moet gaan maken. Logisch dat hij op hete kolen zit.
Ik ben altijd onder de indruk geweest van de kwaliteiten van JP, zowel in de F3000 als in CART. Ik zag hem dan ook met veel plezier de titel pakken over Heidfeld. Toch vind ik dat Heidfeld nu veel volwassener overkomt dan JP. Hij staat weliswaar onder minder druk, maar gaat toch met de nodige tegenslagen (niet de vervanger zijn van Hakkinen bij McLaren) beter om dan Montoya. Heidfeld heeft eerder zoiets van: "Mijn tijd komt wel.".
Montoya geeft eerder de indruk te denken: "Als ik me nu niet bewijs ben ik geschiedenis.".
Al bij al maakt dit duel de F1 terug spannend en brengt het de discussie in dit forum terug op gang.
Een zege dus die Montoya