View Single Post
Old 02-04-2002, 21:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Mijn mening wordt wel niet gevraagd, maar ik ga ze toch geven.
Als ik geen reacties van bepaalde teams gehad had, die me op de hoogte brachten van het "niet-aanvalspakt" zou ik waarschijnlijk zelf ook niet direct actie ondernomen hebben. Het is dus niet omdat wat Ronald zegt niet geweten mag worden dat ik de thread gesloten heb. Trouwens, hij is wel gesloten maar niet gedelete zodat iedereen hem nog kan lezen. Tenslotte is de vermelde info juist.
Maar omdat het volgens mijn oordeel opportuun was om de raad en vraag van enkele teams op te volgen, en omdat er nog een andere goede reden was die ik hier niet ga vernoemen omdat ik anders het bestaan van die reden wegneem heb ik gehandeld zoals ik oordeelde dat het juist was. Onderling zijn NIET alle admins het hiermee eens, maar we hebben er eens serieus over gediscussieerd (niet online maar IRL zelfs) en we kwamen tot de slotsom dat alle admins er wel mee konden leven en dat ze in het licht van de info die ik gekregen heb (en die ik niet aan jouw neus ga hangen, dan moet je maar admin worden) hetzelfde zouden gedaan hebben. Tenslotte zijn we een forum ter bevordering en ter promotie van de autosport, en als je negatieve berichten wil lezen hoef je maar de kranten open te slaan of het TV-nieuws te bekijken. "Negatieve nieuwsgaring" omtrent autosport is er genoeg, aan ons om te bewijzen dat het omgekeerde ook mogelijk is zonder daarom de negatieve kanten te verzwijgen, wat ik ook niet gedaan heb. Maar polemieken starten omtrent deze negatieve aspecten is WEL wat ik wil vermijden en als je daarmee niet kan leven mag je altijd verhuizen naar een ander forum. Het is natuurlijk altijd makkelijk om kritiek te spuien en zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik NIET tegelijk admin en betrokkene ben, ik zou niet weten wat me tot "betrokkene" maakt. Ik heb alleen in eer en geweten geoordeeld dat dit de beste oplossing was, of laat ons zeggen, de minst slechte. En de elegantste. En soms moet je je bij beslissingen van mensen die het voor het zeggen hebben kunnen neerleggen ook al ga je er niet mee akkoord. Ik herhaal, er wordt hier niemand verplicht om te blijven komen. It's a free world.
Ik hoop dat ik hiermee een beetje klaarheid geschapen heb. Indien de andere admins oordelen dat mijn zienswijze onverenigbaar is met hun idealen en dat ik dus blijkbaar een grove blunder begaan heb die onherstelbare schade aanricht kunnen ze deze post als mijn onmiddellijk ontslag beschouwen.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 02-04-2002 at 21:49.