View Single Post
Old 03-04-2002, 11:05
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Laat ik even dieper ingaan op een aantal aspecten:

1. wat me in de betreffende post van Sennake opvalt is:

a) het aspect dat de thread gesloten maar niet verwijderd wordt.
Dit moet de actie blijkbaar rechtvaardigen. Uiteindelijk staat de post nu ergens begraven in het belcar forum en springt hij door het ontbreken van nieuwe posts ook niet meer in het oog.
Deze motivering vinden we niet alleen terug in de originel post, maar ook in deze die hierboven staat (het lijkt dus een belangrijk aspect?!).

b) het stevige gebruik van "De admins". Maar zelden gezien op het einde van een post en duidelijk een vorm van machtsvertoon.
Wat ik erger vind is het feit dat iedereen niet op de hoogte/akkoord was.

- "Guy lijkt nochthans gegronde redenen (...)"
- "De Admins waren hier onderling niet over akkoord."

2. Wat de betrokkenheid van Guy betreft denk ik toch dat we niet al te ver dienen te gaan zoeken. Trek jij niet foto' voor de nodige teams? Spreek jij niet over 'mijn contacten' in de Belcar wereld?

3. Guy, steeds die verdoken steken:

- (...) en die ik niet aan jouw neus ga hangen, dan moet je maar admin worden
- natuurlijk altijd makkelijk om kritiek te spuien en zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.
- (...) niemand verplicht om te blijven komen

4. Guy, je dreigt steeds met ontslag (wat uiteraard niemand zou aanvaarden, ook ik niet), ik vraag me echter af of je het wel zou doen? Zoek je ergens naar bevestiging?

Ik vind het vervelend dat Airco nu afwezig is, maar ik heb hem voorafgaand aan deze thread een mail gestuurd.
Daarin ben ik duidelijk: de admins moeten en zullen voor elkaar opkomen.
Finish en Werner betuigen duidelijk hun steun aan Sennake en geven op een correcte, objectieve en gemotiveerde wijze hun kant van het verhaal. Daarin vind ik niet één sneer terug!
Prima admins, ... zeer competent.