View Single Post
  #84  
Old 14-11-2006, 00:34
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: España
Posts: 286
Quote:
Originally Posted by Chauffeur View Post
1.49.356 denk ik.
Trap was niet te steil, maar ik wist niet dat er podium was voor klasse 4B.
Was trouwens niet in de stemming, wij hadden klasse 4 moeten winnen, zo simpel is dat. Een uur gevochten met de Clio van Sevranckx, en deze is niet sneller dan de Mini.

2 minpuntjes van de Mini: geen sequentiële bak waardoor je enkele tienden laat liggen na een trage bocht bij het opschakelen, en het verbruik. Voor de rest lag de Mini prima en heb ik altijd kunnen pushen en aanvallen. Voor de laatste 90 minuten diende ik een gat dicht te rijden van 6 ronden. In de veronderstelling dat zij nog dienden te tanken, en dat ik 3 ronden kon inhalen op basis van de rondetijden was het mogelijk. Bleek dat zij niet hoefden te tanken waarbij ik 15 minuten voor het einde met de voet van het gas gegaan ben.

Zonder enige fout mijn beste koers ooit, heb eigenlijk eens zonder teamorders mogen laten zien wat ik waard was, en dat deed deugd.
Teamorders waren zeker niet nodig! Je deed het zoals het moest, nl. aanvallen en nog eens aanvallen. Nu hebben wij ook bewezen dat een Mini en betrouwbaar en snel kan blijven! Je was zelfs op bepaalde momenten even snel als de top 5 wagens. De Mini recordtijd heb je dan nog gedaan met de harde Dunlop banden! Als je weet dat de zachte nog sneller zijn + een Yokohama ook al ongeveer 0.5 a 1 seconde sneller is .......... goed gedaan! Ik bedank dan ook de volledige A+ Racing ploeg, de A+ piloten en de mensen die ons steunde tijdens het seizoen 2006, een seizoen met 3 kampioenschapstitels! (BTCS klasse T2, BSC klasse 2 en 3e algemeen met een Mini, BEC klasse 4b)
Reply With Quote