View Single Post
Old 04-04-2002, 20:49
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

uiteraard heeft de FunCup een site: www.vwfuncup.com

het gaat hier niet echt om een kever, maar eerder om de carrosserie van een kever
onder deze look zit een prototype buizenchassis met centrale zitpositie, de motor is een 1800cc gti Golfmotor van de golf 2
maar de injectie is wel vervangen door een carburator (meer race gericht dus), de versnellingsbak is sinds twee jaar die van de Audi A4 en sinds vorig jaar hebben de funcups 130pk (door een speciale uitlaat)
om jullie een gedacht van de tijden te geven:
francorchamps snelste 3'05''500
zolder snelste 2'00'010

dit zijn nu niet echt tijden om over naar huis te schrijven, maar wetende dat de eerste 30 auto's meestal binnen de twee à drie seconden zitten, dan kan je al wel raden hoe dicht het peloton soms bijeen blijft hangen

ik zal in de mate van het mogelijke verslagen blijven schrijven over de volgende koersen, alhoewel ik vanaf mei niet meer mag meerijden van ons vader owv examens in juni.

die seizoenspasjes van de funcup zijn niet echt nodig om binnen te geraken hoor! ik kan daar normaal gezien wel een groot aantal van vastkrijgen, kzal die eens naar een mak ledenvergadering meenemen. alleen voor de 25u en wanneer er bv procar of belcar meerijdt in het zelfde weekend,heb je die nodig

wij rijden onder teamnaam R&G Perdieus Motorsport n°32), die vind je wel terug op de site. op die site komen er binnenkort zelfs voorstellingen van bepaalde teams (dit is tegen betaling, maar wij hebben ons daar toch voor ingeschreven, op de officiële site staan is misschien toch nog beter dan een link naar je eigen site, die eigen site moet ik trouwens dringend eens uitwerken, voorlopig staat er op www.perdieus.com alleen nog maar info over de zaak van mijn vader, met een link naar de vw funcup bij zijn foto)

voila
jullie hebben weer een paar minuutjes kunnen lezen
als ik in vorm ben, komt er veel uit de vingers blijkbaar

laat gerust iets weten voor die kaarten
ik kan da wel 'arrangeren' zoals ze zeggen
Reply With Quote