Quote:
Originally posted by TiBo
Prachtig initietief van VW om met die dingen een raceklasse te beginnen.
Als je echt wil is het zelfs financieel heel goed haalbaar om in deze klasse deel te nemen.
Team Paddock?
|
Ik loop al een paar maand met dat idee rond Tibo.
15 man is niet realistisch, maar een piloot of 7 wel. Tenzij je met die 15 man een gans "team" bedoelt Bart. En idd zal iedere piloot zijn deel van de sponsoring moeten meebrengen.
Een gans seizoen zie ik trouwens niet zitten, maar één gelegenheidskoers moet echt te doen zijn.
We hebben het er nog wel eens over.
Ondertussen zijn we geïnteresseerde toeschouwers die zo veel mogelijk inlichtingen kunnen gebruiken, dus doe zo voort Maarten!
PS : we starten aan de basis, en naast karting gaat De Paddock zich dit jaar eens wagen aan een rittenwedstrijd "bolleke-pijl". Bij deze doe ik dan ook een oproep aan Makkers die hiermee ervaring hebben en die ons kunnen wegwijs maken in het reilen en zeilen van die discipline. Ik denk dan aan "wat kost dat", "hoe inschrijven", "welke zijn de voorwaarden voor auto en piloot qua uitrusting", "hoe en waar behaal ik mijn licentie", enz.
Mensen die geïnteresseerd zijn in deelname langs de vzw De Paddock mogen me natuurlijk ook contacteren. Ik veronderstel wel dat je dan lid moet zijn van een renstal zoals de Mak (maar dat is voor velen onder ons sowieso al het geval).