View Single Post
Old 25-11-2006, 14:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by tony s View Post
En als ik dan jouw reactie lees , denk ik alleen maar wat ben jij een gefrustreerd iemand .
Ps vraagje aan jouw Mark , wat doe jij eigenlijk voor de Autosport , behalve bepaalde personen en circuits de grond inboren ???
Wees gerust ik heb geen frustraties Zou niet weten waarover. Ik heb gelukkig geen belangen in de autosport, vandaar dat ik daarom lekker mijn gedachten de vrije loop kan laten. Positief, negatief of realistisch..............dat mag toch nog wel? Of moeten we alles door een roze bril bekijken? Moeten we ons beter voordoen dan dat het is in de realiteit. Als het goed is zal ik het zeggen. Als het slecht of ondoordacht is zal ik het ook zeggen. Jammer, maar er gebeuren op dit moment meer slechte dingen in de autosport dan goede.

O ja, wat doe ik voor de autosport?
- 15 weekends per jaar geheel voor nop langs de baan staan, als eigenwijs oranje mannetje, om autosportwedstrijden mogelijk te maken.
- Heel wat vrije uurtjes aan dit forum en de vzw besteden, samen met de collega bestuursleden en moderatoren, om het voor iedereen bereikbaar te houden
- En vooral autosport-consument !! Boekjes, tijdschriften, tickets, hotel-overnachtingen, vrij rijden, versnaperingen op het circuit.

En wat doet Tony S?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote