View Single Post
Old 25-11-2006, 23:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by tony s View Post
En jij Mark weet net zogoed als ik, dat in deze tijd (milieu ,geluidsoverlast , protesten ) het een hele prestatie is om jouw droomen werkelijkheid te laten worden in de autosportwereld ( nieuw circuit , raceklasses , etc )
En als je je ergens voor inzet en het mislukt ben je dan een fantast of sprookjesverteller ?
.
Ik kraak niks af, ik stel alleen kritische vragen. De BRL wil dus eventueel geld pompen in een nieuwe formule-klasse? Heel mooi. Graag zelfs! Maar waarom met ouwe zooi? Bestel dan een nieuw concept bij Tatuus, Van Diemen, Dallara of bij welke constructeur dan ook. Je gaat toch niet met youngtimer materiaal van een failliete constructeur een nieuwe klasse opzetten? Ben ik nu gek geworden of snap ik er helemaal niks van?

Zoals in andere threads vermeld vind ik de BRL een prima klasse...........alleen kan ik weinig waardering opbrengen voor de gevoerde "pers-politiek". De mening mag ik toch nog wel hebben? Vertel gewoon de dingen die waar zijn en niet alle hersenspinsels en mogelijke projecten. Zoals die flater rondom BRL en BTCS.

De term sprookjesverteller? Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt gehad in de afgelopen jaren om De Limburger of het Limburgs Dagblad te lezen. Dan kan ik je nog wel een leuk BMW sprookje uit Venray vertellen (Overigens geloofde de provincie Limburg maar al te graag deze sprookjes, het verhaal zit van twee kanten niet goed).

Nieuw circuit bouwen? Zal wel moeten, het huidige heeft nooit een legale status gehad. Dat heeft niet veel met dromen te maken mijn inziens
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote