View Single Post
Old 03-12-2006, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Weber heeft inmiddels twee nieuwe Junioren onder contract, namelijk Nico Hülkenberg, die het in de A1 Grand Prix uitstekend doet, en Formule BMW Junior Cup-winnaar Christian Vietoris. Willy Weber: "Ik wil dat jonge coureurs van mijn ervaring kunnen profiteren. In Hülkenberg zie ik een parallel met Michael Schumacher." Ook lanceert Weber nog een interessante opmerking over de A1 Grand Prix-series. "Het zou niet verkeerd zijn als Bernie Ecclestone daar de aandelen zou overnemen." verklaart hij ongevraagd. Op de vraag of de nieuwe talenten van Weber in de F1 komen zegt de succesvolle manager: "Dat is op dit moment totaal niet belangrijk, belangrijk is de volgende stap."

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4432
We kunnen denken en zeggen wat we willen over Willy maar de kerel heeft wel verstand van het bedrijf "autosport". Willy is niet op zijn achterhoofd gevallen, die opmerking omtrent A1GP komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Gaat Bernie een strategisch belang nemen in A1GP tijdens de aanstaande IPO van A1GP? Als daarmee de serie in de lucht blijft vind ik het best.

Overigens een prachtige opmerking van Willy over de jeugdige talenten. Is dat Duitse nuchterheid? Kunnen heel wat Nederlandstalige managers en zelfbenoemde talenten een voorbeeld aan nemen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote