Pluspunt voor Kolles, minpuntjes voor balletje Mol in een AD interview.
Effe de patser de uithangen:
Quote:
Wanneer koning Abdullah van Jordanië ons land en dus ook de Spyker-fabriek in Zeewolde bezoekt, dan is minister-president Jan-Peter Balkenende niet uit zijn buurt weg te slaan. ,,Ik dacht: ‘Wat leuk, de premier wil even weten hoe het met onze renstal staat.’ Drie kwartier later, met korte onderbrekingen, stonden we nog te praten. De premier wilde echt alles weten, een heel enthousiaste fan van Spyker.’’
|
Positief punt de oude en toekomstige premier heeft igg benzine door de aderen lopen
Over de sponsors:
Quote:
,,Het duurt langer dan ik had gehoopt, maar ik hoor nog weinig nee. Wanneer de bedrijven op alle uitgebrachte sponsorvoorstellen toehappen, dan hebben we twee renstallen nodig om alle stickers kwijt te kunnen. Zo ver zal het natuurlijk niet komen, maar ik heb goede hoop dat we vrijwel het volledige sponsorpakket zullen uitverkopen. Op de hoofd- en titelsponsor na. Daarvoor zijn we helaas een beetje te laat begonnen.
|
Nee, maar de twee belangrijkste namen wel. Al die technische partners en kleine subsponsors zijn meestal de welbekende druppel op de plaat. De vette cheques zijn dus nog niet binnen, althans zo begrijp ik zijn uitspraak
Quote:
We zullen zeker sneller zijn dan afgelopen seizoen. 2007 wordt voor Spyker echter een inhaalslag. Pas later in het seizoen en vervolgens in 2008 moeten we tonen dat we echt vooruitgang boeken. We moeten vooral realistisch blijven, want voorlopig hebben we nog geen meter gereden.’’
|
Dat geloof ik graag maar als de buren nog sneller zijn geworden ga je per definitie achteruit. Simpele logica. Er is in ieder geval het besef dat men sowieso in de eerste helft van het seizoen het veld voor zich uit zal jagen.
Alle quotes zijn te vinden hier:
http://www.ad.nl/sport/article897795.ece