Quote:
Originally Posted by coco
... Ik krijg altijd een verbrand effect die ik niet meer weg krijg ,hoe veel sol ik er ook opsmeer (met penseel).Daarom dat ik die setting van daco products gebruik, ...
|
Ik heb allebei de producten, en ik verkies toch de Daco solutions moet ik zeggen. Het voordeel is dat ze verschillende sterktes hebben, maar ... het beste werkt altijd wat je gewend bent, dus voor mij Daco, voor anderen Microscale.
Het voornaamste is dat je de decal goed aanwrijft en plaatst voordat je de setting solutions aanbrengt. Je moet nog altijd het water onder de decal goed wegwrijven en hem mooi in positie duwen, ook in de groeven, plooien, ... zonder hem te breken. De decal in heel warm water leggen meekt hem een beetje soepeler. Voor grote decals laat ik ze altijd even drogen (een uurtje) alvorens ik setting solutions aanbreng.
Dus ... goed droogwrijven (zorgen dat er geen of bijna geen water meer tussen de decal en de carrosserie meer is) en dan met een penseel setting solution op de buitenzijde van de decal zetten. En dan ... AFBLIJVEN tot alles droog is. Zo zou het toch moeten lukken hoor.