View Single Post
Old 09-04-2002, 07:33
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Geen enkel probleem, ik misbruik mijn contacten niet maar hopelijk, en dat heb je nog al gedaan voor mij, sta je open voor een gesprek met enkele autosportfanaten.
Ikzelf ben TC piloot en alhoewel je zelf hebt gereden doe ik er alles aan om net zoals jij de autosport naar een hoger niveau te dragen. Niet alleen technisch maar vooral naar het grote publiek toe. Momenteel sta ik vertrekkensklaar naar Zolder om daar met de directie een open gesprek te voeren betreffende de TC en onze Belkarting.
Beiden verdienen de nodige aandacht omdat we vinden dat we op deze manier de autosport in België in een positief daglicht stellen en de aandacht mag niet altijd naar dezelfden gaan vinden wij.
Met de Belkarting hebben we een leuk jaarlijks evenement dat de gewone doordeweekse autosportliefhebber dichter bij de piloten brengt. Op deze manier maken we ze dan weer warm om misschien later zelf de stap te zetten naar de autosport, als piloot dan.

Dus wees eerlijk en maak een afspraak met ons want velen in de autosport stellen zich vaak veel te hoog op boven de anderen. Dat maakt de autosport kapot.

Ik vraag je niet om te bellen want ook ik heb een vrij drukke agenda maar ergens hebben wij wel ergens een gaatje om ongeremd even te brainstormen over wat we samen zouden kunnen uitwerken. Indien dit niet kan moet ik wederom vaststellen dat mensen uit de media vaak onbereikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten

Dries Heyman
0474/952386

Last edited by Sennake; 09-04-2002 at 08:50.
Reply With Quote