Amai waar moet ik beginnen?
Ik doe zelf aan karting en ben ingeschreven in de MAK-competitie. Daarnaast organiseer ik zelf regelmatig Paddock-kartings en zit ik in de organisatie van de Belkarting.
Verder heb ik de vaste intentie van dit seizoen zeker één rittenwedstrijd te gaan rijden en droom ik ervan om een 24-uurs karting wedstrijd te kunnen rijden in de zomer met een paar maten. Ook een FunCup wedstrijd staat op mijn verlanglijstje.
Ik ga dit seizoen naar alle Belcar, Touring Cup en Yaris Cup wedstrijden, we gaan naar de GP's van Imola en Spa, naar Le Mans, we pikken enkele rally's mee (ook de Deutschland Rally uiteraard), rallycross (Maasmechelen), WSC, RMU Classic, Historic, Trucks, en zo nog van alles. Als ik het in mijne zotte kop krijg om naar de start van Arras-Dakar te gaan zien (zoals vorig jaar) ben ik daar ook naartoe.
Ik ben in de weekends werkzaam als fotograaf voor AD Sport en ik werk ook free-lance voor Telindus Racing Team en de MAK.
Tenslotte probeer ik hier in dit forum mijn taak als administrator en penningmeester van de vzw De Paddock naar behoren uit te voeren en zijn we constant op zoek naar nieuwe uitdagingen en evenementen voor onze leden.
Dat zal het zo'n beetje zijn denk ik. Oh ja, ik heb ook nog een collectie van zo'n 1000 zelfgebouwde automodellen staan, en ik zou er eigenlijk ook nog eens een 600-tal moeten gaan bouwen...
|