Nog een kleine update voor de Yamaha. Ik stel dit werkje altijd zo lang uit omdat ik het niet zo'n fijne klus vind. Maar eigenlijk eens je bezig bent, gaat het als vanzelf. Ik heb het over de carbon-decals aanbrengen op bepaalde onderdelen. Een aantal delen staan in carbon, en aan andere ben ik op dit moment nog bezig.
Hier de foto's.
Het achterste spatbord...
Ook de airbox moest eraan geloven. Hiervoor besliste ik om niet de hele (ingewikkelde) airbox in carbon te steken, maar gewoon de gedeeltes die te zien zouden blijven als de benzinetank erop staat. Hiervoor maakte ik eerst een dryfit (metteen ook een teasertje, alle...dat hoop ik toch)

Hierdoor kon ik dus zien welke gedeeltes er naderhand nog zichtbaar bleven. Hierdoor vergemakkelijkte ik niet alleen de klus, maar ik spaar ook heel wat (onnodig) carbondecal uit.
Van de airbox zelf heb ik nog geen foto omdat ik hem niet goed op foto kreeg en hij nog niet helemaal klaar is.
Verder kreeg ook het onderdeel links van het kader waar het voetsteuntje staat een carbondecal (foto volgt later.)
Nu ik toch met decallen bezig was, heb ik ook maar metteen de decals op het stuur geplaatst. Zo is het stuur volledig klaar.

En zo heb ik ook metteen de beloofde duidelijkere foto van het stuur gepost.
Alle carbon delen krijgen nog wat laagjes vernis en worden daarna nog opgepoetst voor de mooie carbonglans te krijgen.
Als de airbox klaar is, dan kan deze gemonteerd worden in het frame en dan ook metteen de motor erbij. Dan zet ik een redelijke grote stap voorwaarts met dit model.
Tot de volgende update
Tom