View Single Post
Old 26-01-2007, 18:55
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by gulfclk View Post
Ik vind dat uw carterbeschermer te fel afsteekt met de rest van de wagen. Je hebt smoke gebruikt om wat meer detail te geven, wat vrij goed gelukt is, maar van de maagdelijk witte onderzijde krijg ik de kriebels.

Probeer eens wat enemal matt zwart te verdunnen met white spirit en daarmee te wheatheren. Je zal zien dat het resultaat veel beter zal zijn en als het te fel is kan je het gewoon weer wegwissen met zuivere white spirit.

Als je dan in plaats van zwart bruin pigment neemt kan je modder simuleren. Een voorsmaakje vindt je hier ... http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1145338524
Thanks voor de info. Ik heb eigenlijk net wat teveel smoke gebruikt denk ik. Het is niet de bedoeling om te gaan weatheren. De wagen staat zogezegd klaar om deel te nemen aan de Ypres Westhoek (toen nog 24 uren van Ieper). Modder en zo zou dus te vroeg zijn. Trouwens, in Ieper zijn de wagens meestal niet erg vuil, tenzij ze het parkoers verlaten hebben. de "gravelproeven" zijn er bvb ook maar de laatste jaren bijgekomen. Ik ga zeker wel eens kijken hoe ik het onderste wit wat kan veranderen. Maar het zal niet teveel mogen zijn. Je hebt wel gelijk dat het wel heel erg wit is. Een nadeel van goed spuitwerk?

Grtzzz
Reply With Quote