Mijn wegen lopen sinds ongeveer 1 jaar samen met Sennake en Werner en enkele andere leden van depaddock. Het is namelijk zo dat we elkaar hebben leren kennen op dit forum en elkaar ongeveer 1 jaar geleden, voor het eerst in levende lijve zagen in Francorchamps. De mannen waren daar als toeschouwer en ik stond op post als baancommissaris. Sindsdien hebben we elkaar niet meer gerust gelaten en hebben wij vooral deze winter (off-season) elkaar vele malen ontmoet. Het lijkt trouwens of we elkaar al 20 jaar kennen.
Als gevolg van dit gezellige boeltje vormen Werner, Sennake en ikzelf "team depaddock" op de reeds beroemde MAK-kartings. (Met een niet onbehoorlijk resultaat, voor onze maatstaven, al zeg ik het zelf). Ook ander karting circuits durf ik tussendoor wel eens onveilig te maken.
Dat we een beetje gek zijn verklaarde Sennake reeds. Om 02.30 uur thuiskomen van een kart-meeting en om 11.00 uur beslissen om naar de start te gaan van ARRAS-DAKAR en vervolgens opnieuw omstreeks 03.00 uur thuis te komen, wie doet beter.
Verder hoop ik tevens eens als (co)-piloot (van Sennake) deel te nemen aan een rittenwedstriijd om vervolgens deel te nemen aan dezelfde 24-uurs karting in hetzelfde team met Sennake en Werner. Wie weet vallen mijn prestaties daar op bij één of andere scout en ben ik gelanceerd (grapje).
Verder zal ik zoals de voorbije jaren actief zijn als baancommissaris op de meeste Belgische wedstrijden in Zolder en Francorchamps. Misschien zit er net zoals enkele jaren geleden nog de kans in om tijdens de GP F1 op de HONGARORING op post te gaan.
Zonder twijfel zullen we elkaar op de wedstrijden en verschillende meetings nog wel terug zien. Wie weet in mijn maiden-trip naar LE MANS, jaja idd samen met enkele paddockers.
Wat mezelf betreft (en ook Sennake, want dat is hij blijkbaar vergeten te vermelden in zijn reply) gaan wij, als alles goed zit, met Eric Geboers, in zijn helicopter naar de GP F1 te Francorchamps. We waren namelijk beiden finalist en ook winnaar van een wedstrijd die EG -organiseerde rijdens de eindejaarsperiode in 2001.
Waarschijnlijk ben ik nog een heleboel vergeten, maar dat praten we volgende keer wel bij tussen pot en DUVEL.
C U
|