View Single Post
  #58  
Old 02-02-2007, 09:38
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Er zijn 2 commentaren die ik heb ...

1). Je zegt eerst dat je de wagen wil maken zoals hij aan de start komt, dus geen wheatering voor de bodem want die moet proper blijven. Maar ... je velgen krijgen dan wel een laag smoke ... en iets te veel voor het center als je het mij vraagt. Waar is de logica? Denk eraan, nu je je velgen behandeld hebt vraagt de rest van de wagen om dezelfde graad van wheatering ...

2). Je raamrubbers zijn niet echt strak (vooral aan de A-stijlen). Ik zie echter dat je de panel lines gedaan hebt (en die zien er op het eerste zicht wel goed uit). Waarom doe je niet eerst de boord van de raamrubbers zoals je je panel lines doet. Dat geeft je de mogelijkheid om een beter resultaat te krijgen na het schilderen van de raamrubbers.
Als je echt strakke raamrubbers wil ... compleet afplakken met masking tape, de contour uitsnijden met een zeer scherp mes en dan airbrushen. Tenzij je hier Guy heet is het schilderen van raamrubbers uit de losse hand wel erg moeilijk ...
Reply With Quote