View Single Post
Old 11-02-2007, 00:08
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

Ziet er inderdaad niet slecht uit. De velgen heb je ontdaan van een beetje smoke zie ik ... veel beter zo.

Toch heb ik nog 2 opmerkingen. Als ik van jou was zou ik de lucht kleppen boven op het dak een beetje accentueren met sterk verdunde smoke. Dit zal wat meer diepte geven, wat het resultaat alleen maar kan bevorderen.

Je hebt je panellines met zwart nagetrokken. Ik vind ze persoonlijk nogal fel afsteken op het wit, maar da's een kwestie van keuze. Maar ... panel lines zijn lijnen die de opening tussen verschillende onderdelen weergeven, en daat ben je met de voorbumper/spoiler in de fout gegaan. Als je kunt verwijder dan de lijn die je getrokken hebt om de spoilerlip op de bumper te accentueren, want ze is vééééél te zwaar en als ik me niet vergis is de bumper daar uit 1 stuk. Als je toch was diepte wil krijgen zal smoke ook daar de oplossing brengen.

Maar ... Loeten, voor de rest een strak model. En geef nu toe, die gordels die je gemaakt heb zijn toch 100 keer beter en realistischer dan alles wat er voordien gebeurd is. Je leert bij en gaat nieuwe uitdagingen niet uit de weg ... en dat vind ik het belangrijkste! Nice job!
Reply With Quote