Quote:
Originally posted by Finish
Ik heb ooit een 'Kijk uit' met ons aller Flor Konincx gezien, waarin rijgedrag voor en na bierconsumptie getest werd. Vrijwel alle bestuurders remden later, sommigen reden zelfs botweg kegels omver...En ze waren er allemaal rotsvast van overtuigd dat ze nuchter genoeg waren om plaats te nemen achter het stuur.
Ik heb nog geen moeite gedaan om een rijbewijs te halen (mogelijk van deze grote vakantie), maar ik zou zo zeggen; beter vermijden...voor ge het weet plakt ge ergens tegen een muur, AA'er of niet
|
Ik heb die uitzending gezien toen ze wilden testen wat het effect was tussen alcohol en slalommen.
Ten eerste: het was een aartsmoeilijke proef die je zelfs nuchter met moeite kon doen...
Ten tweede: zeer onervaren chauffeurs hadden geloof ik zes maanden hun rijbewijs.
Ten derde: de jongeman in het filmpje had 4 pinten in een uur gedronken en direct in de auto resultaat perfect, zitten ze dan te zagen dat zijn hoofd meer bewoog... Het meisje 3 Breezzers en een pintje geloof ik heeft de laatste kegel omgereden...