Eigenlijk vrij simpel, verleden jaar voor het eerst in een kart gekropen... en ze hadden mij gewaarschuwd, eens gebeten is 't voor het ganse leven, en idd 'k heb de kartmicrobe sindsdien te pakken, maar karts zijn eigenlijk maar klein, 'k wou iets groter zien, 'k volgde wel al wat autosport, maar had nog nooit rond een circuit geweest, dus ik verleden jaar naar de 24u van Zolder, diezelfde waarschuwing weer, "eens gebeten..." en idd weer van 't zelfde, sinds november verleden jaar post ik geregeld op sport24, en daar heb ik eigenlijk de meeste mensen leren kennen door naar die meetings te gaan, Sennake, Werner, Pascal, Alex,... tot begin dit jaar ik men eerste echte wedstrijd reed met de mannen van de paddock (in hasselt waar Kelly trouwens ook was, maar das een ander historie

), daar heb ik dan den Dries leren kennen en eigenlijk ben ik van toen af aan echt gebeten door de autosportmicrobe... ambitie? Maybe later, karting doe ik nu in de MAK competitie, 'k heb een Fansite van Kelly... en ooit wil ik zelf racen, maar wie niet?