Quote:
Originally Posted by bluelite
Nu Mark, ik mag zoiets niet in het openbaar zeggen of onze redactie krijgt weer boze mails binnen van de persoon in kwestie. Ik vind het eerlijk gezegd spijtig voor Peter, hoe slecht onze "relatie" ook is.
|
Dat een programma slechte kijkcijfers heeft of geen adverteerders trekt zegt voor mij persoonlijk niets over de kwaliteit van een programma. Pitstop vond ikzelf een goed programma maar ik ben de doorsnee-kijker niet........en doorsnee-kijkers is net wat een programma nodig heeft
Wel opmerkelijk is het verschil tussen BE en NL qua hoeveelheid autosport op TV. Enkele jaren terug hadden wij buiten de F1 geen autosport op de TV, in BE op zowat elk kanaal een autosportprogramma. Anno 2007 is de situatie precies het omgekeerde. Rare snuiters, die doorsnee TV-kijker
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|