View Single Post
Old 04-03-2007, 22:01
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Angry Sporza en autosport??????

Via verschillende wegen heb ik de laatste week gehoord/gelezen dat sporza de autosportliefhebbers niet in de kou zou laten staan nu dat vtm met directe ingang alle auto programma's van de buis liet halen.
Voor de zoveelste keer is dus gebleken dat dit gewoon één grote leugen is zoals in het verleden al meerdere keren is gebeurd.
In de programering plaatsen ze dan wel verslag van dit of dit(deze keer was het de ebr) maar eigenlijk komen ze er juist niets van na.
Dan sluiten ze af met de woorden, we hadden jullie nog autosport beloofd maar doordat er geen tijd meer is zal dit niet uitgezonden kunnen worden.
Maar een uur lang één of andere pool zien lopen en een medaille krijgen is natuurlijk wel belangrijk hé, de belgen hebben dan wel een klein beetje aandacht gekregen maar het overgrote deel ging over niet belgen in één of andere discipline van de atletiek.
Maar het sport in eigen land zenden ze dan niet uit.
In feite ben ik dit stilletjes aan beu aan het worden, de troost van beter iets dan niets is dan ook al wel lang verdwenen aangezien er toch niets te zien is, geen heel kort of schamel verslagje maar gewoon sorry, geen tijd meer.
Of zou dit misschien een truc zijn om extra kijkers te lokken, de autosportliefhebbers die niet live kunnen gaan zien en toch iets willen opvangen, kijken dan toch hiernaar en aangezien dit als laatste is zullen zij ook wel zoals ik doen en eerder afstemmen.
Alleszins, het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en begin meer en meer zin te krijgen om eens een mail te sturen naar sporza, niet dat dit zal helpen als miezerig persoontje, maarja, we zullen er maar mee moeten leven zeker dat de belgische pers liever de belgische sportmannen/vrouwen zwartmaakt dan steunt.