Quote:
Originally Posted by Neo-242
Grappig voorbeeld: ik eet al jaren graag de honingwafelkes van de Meli  Jarenlang zitten die met 6 tesamen in 1 verpakking. Sinds een jaar of 2 zitten die echter allemaal individueel verpakt in een plastiekske. Waar is dat in godsnaam voor nodig? Wet van de voedingsorganisatie zekers?  En zo zijn er zoveel voorbeelden, maar dat is weer een ander discussie uiteraard!
|
LOL, heb er deze week ook gegeten. Ik eet dit nooit maar zei wel tegen het vrouwtje, oei, zit dit nu ook afzonderlijk verpakt. Lekker handig he.
Ik vind die 90 regel de reinste BS. Denk niet dat dit het probleem zal oplossen. Dat de regering eens werk maakt van het subsidieren van een groene auto. Er zijn andere alternatieven maar blijkbaar willen ze ni veel doen want anders zijn ze al hunnen taks kwijt.
Ik zou me da ni aan trekken om met een groene wagen rond te rijden maar je kan toch ni verwachten dat ik er veel meer zou voor moeten betalen voor de moeite zeker.
Ook denk ik dat de industrie veel meer vervuild dan de wagens. Maar daar zijn ze weer lakser in.