View Single Post
Old 13-04-2002, 22:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Live vanuit Imola.

De kwalifs waren spannend, maar de vrije trainingen waren spannender. Schuivers van Sato, Fisico, JPM, Barri en Massa, die ons allemaal persoonlijk goeiendag kwamen zeggen en wij natuurlijk foto's gemaakt. Reden : zonnig circuit dat er nat bijlag.

Kwalifs zelf hebben jullie ook wel gezien, maar of je ONS ook gezien hebt? We zijn 2 keer gefilmd door de heli en we hebben gewuifd.

Alain heeft een handtekening van JPM op zijn T-shirt laten zetten en wast zich nu een jaar niet meer. Hij zegt juist dat het minstens 2 jaar zal zijn.

De F3000 was ook zeer spannend met een strijd voor de overwinning tussen Bourdais en Sperafico Rodrigo. Ook leuke foto's gemaakt voor onze Makkers van Astromega, die content zullen zijn. Minder content zullen ze zijn over de strijd tussen Saelens en Haberfeld die voor beide kemphanen eindigde in de grindbak. Saelens is ons inziens serieus over de schreef gegaan maar de crash was niet noodzakelijk zijn fout. Video moet uitsluitsel geven.

Voor de rest nog melden dat ik mijn spiegel afgereden heb tegen een madam die niet opzij wou gaan en dat Descom me gaat helpen om de boel terug ineen te knutselen en dat we morgem misschien terug online komen.

Terugkomen doen we op maandag.

See you later guys!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote