View Single Post
Old 15-04-2002, 12:07
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Saai? Om te beginnen waren de qualifs helemaal niet saai (prachtige beelden). Alleen had ik zo wat gemengde gevoelens bij de manier waarop Schumi zijn suprematie aan Baricello duidelijk maakte, zo van, kijk eens broekje, met twee vingers in de neus ben ik nog sneller dan jij.
En dan de race: idd bijzonder weinig inhaalmaneuvers vooraan,
toch genoten van het treintje Coulthard, Button, Trulli, Heidfeld, Massa. Ook bijzonder knap hoe de jonge Massa aan de binnenkant voorbijging (bij wie was het ook alweer, zal toch half geslapen hebben).
Wat was er toch met Heidfeld aan de hand??
Renault doet het nog steeds goed, maar wat een tragische afgang voor Jordan, Arrows, Jaguar, en ja het eerste echte falen van de Toyota.
In zekere zin toch nog een verrassende uitslag van Baricello als je rekening houdt met de nogal lange tweede stop en de afstoppingspoging van Irvine (ik kon mij niet van de indruk ontdoen dat die het met opzet deed om het tweede rijderschap van Bari nog maar eens in de verf te zetten). In elk geval betekent het dat de BMW (en de anderen ook uiteraard) een maat te klein was voor de Ferrari's op Imola, en wie weet waar nog allemaal.
Tenslotte: Montoya, heeft die meegereden???? Sennake, Werner en Alain hebben hem waarschijnlijk gezien, wij niet!

Sluu

jan
Reply With Quote