View Single Post
Old 07-04-2007, 20:18
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

Volgende stap ... het interieur. Ik ben enkele jaren geleden al eens aan deze kit begonnen. Het interieur staat al in de lak en is gevernist, maar omdat de deur opengaat moet een deel van het chassis heraangepast worden. De zetelsteunen moeten opnieuw gemaakt worden, de gietholte in de rolkooi aan de deuropening opgevuld, en ook de opening tussen de dorpel en het interieur als de deur weg is.
Deze opening heb ik opgevuld op de gekende manier. Liquid paint mask op het interieur deel en dan plamuren. Zo kan het interieurdeel verwijderd worden en de aansluiting van de plamuur tegen de boord van het interieur is perfect!

Het dashbord is ook klaar. De routine dingen zijn gebeurd. Carbon delen werden met decal bekleed en met smoke gespoten. Daarna nog een laag matte clear want voor mij mag carbon op een race auto niet blinken.
De knoppen op het stuur werden vervangen door afvalstukjes van een horlogemaker en de curley cable tussen stuur en dashbord werd met een stekker bevestigd (betere foto's volgen nog). Na dit alles nog een beetje drybrushen om het geheel tot leven te brengen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	resised - dorpel uitgevuld.JPG
Views:	102
Size:	45.9 KB
ID:	5584   Click image for larger version

Name:	resised - dorpel uitgevuld gescheiden.JPG
Views:	113
Size:	41.5 KB
ID:	5585   Click image for larger version

Name:	resised - dashbord af.JPG
Views:	3486