Tja, de "Fluppen" maakt nog een "massa" fouten eh. Blijkbaar maakt het niet veel uit waar hij start: vorige race vanop de laatste plaats naar een 6e stek, deze keer vanop pole naar een 5e plaats. En als je de vorige ronde bijna uit de bocht gaat probeer je toch niet exact hetzelfde (maar dan nog een paar km/uur rapper) op dezelfde plaats één ronde later? Todt zal nog een hartig woordje met hem moeten babbelen denk ik.
Verder ben ik er nu uit naar wie mijn voorkeur gaat bij de koplopers: sinds Schumi op pensioen is wist ik niet goed naar wie mijn "gut-feeling" zou gaan als het er echt op aan komt tussen McLaren en Ferrari. Welnu, bij de spannende strijd tussen Hamilton en Massa supporterde ik instinctmatig voor Hamilton, alhoewel ik absoluut niets tegen Massa heb en eigenlijk ook niet echt een reden heb om voor Hamilton te supporteren. Enfin, nu weet ik tenminste naar welk team mijn (lichte) voorkeur gaat.
En voor de rest niks dan lof voor Alonso ook, die er toch in geslaagd is (net zoals Schumacher bij Ferrari destijds, ere wie ere toekomt) om het in de slop geraakte McLaren team terug op te tillen tot de hoogste regionen. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik dacht dat Alonso op zijn achterhoofd gevallen was toen hij aankondigde dat hij van Renault naar McLaren zou overstappen, en zie nu waar Renault staat, en tot wat McLaren weer in staat is! Ik beweer niet dat dit enkel en alleen de verdienste van Alonso is, maar er zal toch wel een grote Alonso-factor tussenzitten. Een grote meneer hoor.
|