View Single Post
Old 16-04-2002, 22:54
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Guyke, ik ben helemaal niet akkoord met U. Ik zie waarschijnlijk meer ballen dan jij! Wij stippelen op voorhand de plaatsen en tijdstippen uit, en zien zowat alle belangrijke plekken van het circuit behalve de pit (wat is er meer te zien dan voorbijzoeffende auto's daar?) en de source.
Wij gaan bv:
- juist boven aan de raidillon, juist achter het hekken kan je de wagens nog juist zien vanaf de source tot voorbij de Raidillon ZONDER ze uit het oog te verliezen.
-boven aan Les Combes, waar je zonder twijfel nog wat spectakel kan meepikken want ééntje of enkele meer misremmen hun wel eens met een schuiver tot gevolg...
-Bruxelles, waar de wagens relatief traag rijden
-Pouhon, waar ze juist voor de bocht, met een enorm gehuil tot gevolg, de wagens een versnelling of 2 naar beneden rammen
-Stavelot, waar, als het nat is , de curbs voor wat animatie kunnen zorgen, en je een kiekje van een piloot zonder helm kunne opleveren. Eens er af, kunnen ze immers héél moeilijk anders terug de pit bereiken dan langs het circuit zelf als de sessie gedaan is....
-en natuurlijk den busstop waar zeker ook 1 en ander te beleven is.
En dit alles met een kaartje van 5000frankskes, gekocht voor eind januari, maar wél ook met een stevig paar benen om de nodige km af te leggen.
Ik heb nog maar 1x op de 2° rij moeten zitten, en dit omdat we alles een beetjes strategisch plannen, en redelijk vroeg uit de veren zijn.
Dus, een tribune is mooi, maar een bronze kaart is ook mooi!
Reply With Quote