View Single Post
Old 16-04-2007, 08:29
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Inmiddels is de kampioen van seizoen 2 bekend, het is de Duitsland geworden (lees de engineer, reeds kampioen met Frankrijk in seizoen 1 en de coureur Nico Hulkenberg)

Leeft dit kampioenchap? Op de duitse sites is nauwelijks iets te vinden over dit kampioenschap. Identiek aan Frankrijk in 2005/2006. Pluspunt? A1GP heeft het seizoen wel afgemaakt. Grote sponsors heb ik niet voorbij zien komen.........een stijging in het aantal kijkers en toeschouwers ook niet.

Iemand nog iets vernomen van de Belgische plannen rondom A1GP?

Wat betreft de kwaliteit van het deelnemersveld in China hedenoachtend, oordeel zelf: Jean-Karl Vernay (FR), Filip Salaquarda (CZ), Joao Urbano (POR, geloof mislukt FR 2.0 coureur), Ian Dyk (AUS), Sergio Perez (MEX) en dat hebben we het nog niet over Allam Khodair (LEB), Cheng Cong Fu (Chin) en Nur Ali (PAK)

Ik volg het kampioenschap en ook al zijn het wel de grote namen niet die gereden hebben toch mooie races gezien af en toe....

Probleem voor A1 is dat nu het 'echte' seizoen weer vol in gang is wat maakt dat A1 op de achtergrond komt te staan. Dus mijn gouden tip is dat het seizoen A1 zou moeten stoppen wanneer het F1 seizoen begint....
Reply With Quote